ريبري: شايسته قهرماني در اروپا هستيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : آرمان

فرانک ريبري به قهرماني تيمش در فينال مونيخ اميدوار است .


 

پس از شکست در فينال جام حذفي تمام اميدهاي بايرن براي کسب جام در اين فصل به فينال خانگي آليانز آرنا دوخته شده است.

به گزارش وبسايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران و به نقل از بيلد؛ فرانک ريبري ستاره فرانسوي بايرن در اين مورد گفت:" اگر قهرماني در چمپيونزليگ را بدست آوريم بدون شک همه چيز برايمان خوب تمام خواهد شد ارزش اين جام بيشتر از دو گانه آلمان است."

او همچنين ادامه مي دهد:" بازي نهايي در مونيخ، اين باور نکردني است. من فکر مي کنم ما سزاوار قهرماني هستيم و من اميدوارم همه باهم با ارائه يک بازي بزرگ مقابل چلسي اين عنوان را بدست آوريم که همينگونه نيز خواهد شد!"

او ادامه مي دهد:" تمامي مديران و مقامات باشگاه در مونيخ هستند تمامي آناني که براي بهتر بودن ما همه کار انجام دادند همه مردم مونيخ و هوادارانمان با قلب هايشان در آليانز خواهند بود همه آناني که بايد پاسخ احساساتشان را بدهيم که چگونه به اين باشگاه عشق مي ورزند و با آن زندگي مي کنند. روياي من کسب اين کاپ براي اين مردم است و اينگونه نيز خواهد شد."

ريبري در پايان گفتگوي خود با احترام و قدرداني از زحمات اولي هوينس ياد مي کند و مي گويد:" من همواره به هوينس احترام مي گذارم او به خوبي من را درک مي کند وقتي من اندوهگين هستم و يا نااميد به خوبي مي داند که چه برخوردي بايد صورت گيرد. بنابراين من براي قدرداني از زحمات آن ها تمام تلاش خود را انجام مي دهم و با تمام وجود براي کسب عنوان قهرماني در چمپيونزليگ و خوشحالي هوينس، رومينيگه و هواداران بايرن و تمامي کساني که بسيار سخاوت مند، صادق و براي من بسيار مهم هستند مبارزه مي کنم .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 2595
بازدید کل : 44652
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1